DNES KONČÍ: Predpredaj Veľkého adventného kalendára so zľavou 4 € už len do dnešnej polnoci 24.10. 23:59. Dopravu máte zdarma!

Zle sa vám mixuje? Niečo nefunguje? Skúste si prosím Mixit pustiť napríklad v prehliadači Edge, my to zatiaľ opravíme. Ospravedlňujeme sa!

MIXIT PODCAST II

Mixit 2: Raňajkuj správne, aby si v noci nevyjedal chladničku. A pozor na sladké!

 Po dvoch týždňoch sme späť s ďalším dielom Mixit podcastu, kde sa rozprávame zábavne, ale aj odborne o svete správnej výživy a rovnováhy v stravovaní. Mixit podcast vzniká v spolupráci s nutričnou terapeutkou Hedvikou Hejdukovou a Mixit ambasádorom Davidom Vaníčkom.

Nutričná terapeutka Hedvika Hejduková, autorka blogu www.nejenojidle.cz dnes spolu s Davidom rozoberú raňajky. Hedvika Vám dá návod, ako premýšľať o prvom jedle dňa tak, aby Vás podporilo a nepriviedlo Vás v noci vyhladovaných k vyjedaniu chladničky. Dajte nám vedieť, čo Vám táto epizóda priniesla, zdieľajte v stories na Instagrame a označte @mix.it

VYPOČUŤ SI HO MÔŽETE TU alebo na Anchor TU

Čo sa dnes dozviete?

  • Raňajkovať či neraňajkovať?

  • Čo by také raňajky mali obsahovať

  • Aký majú raňajky význam v kontexte celého dňa

  • Koľkokrát denne by sme ideálne mali jesť

  • Mliečne výrobky a ich náhrady 

  • Správne zloženie slaných raňajok

  • Čoko-ládovanie X Müsli do plaviek - kto z koho? 


A čo sme si odniesli z druhého dielu?

  • Raňajky sú dôležité, ale záleží na kontexte celého dňa

  • Ak mávame večer chuť na sladké, vynechávať raňajky nie je dobrá voľba

  • Ak sme ráno v zhone kvôli deťom, nie je na škodu sadnúť si k raňajkám v pokoji trebárs až v práci

  • Müsli ideálne s bielym jogurtom, pridať môžeme ešte čerstvé ovocie s vitamínmi a vlákninou (grécky jogurt, tvaroh alebo skyr sú ďalšie alternatívy bieleho jogurtu)

  • Režim jedla by sme mali prispôsobiť dennému režimu, ale mali by sme jesť aspoň trikrát denne 

  • Myslime na bielkoviny, sacharidy aj tuky, inak budeme hladní

  • Low-carb müsli je síce nízkosacharidové, ale poriadne orieškové, a tým pádom aj plné zdravých tukov, preto je treba ho zaraďovať do jedálnička správne

  • Rastlinné nápoje a náhrady mliečnych výrobkov majú väčšinou menej bielkovín, ale sú dostatočnou alternatívou pokiaľ si vyberieme správne a skontrolujeme zloženie

  • Pečivo k slaným raňajkám je v poriadku a ak má dostatočný obsah vlákniny, je to plnohodnotná príloha

VYPOČUŤ SI HO MÔŽETE TU alebo na Anchor TU

Mixit müsli mix na raňajky

Späť na všetky články

0 Komentárov k článku MIXIT PODCAST II


Komentár

Ďalšie články

0 Košík Hore