Vstúpte do Mixit Klubu, získate zľavu až 20 % a dopravu zdarma. 

Exotické novinky pre vaše mixy: Chrumkavé dračie ovocie a Chrumkavý Melón Cantaloupe

Všetky výhodné darčekové sady pokope.

Deň D a pár dní potom

Tak už to máme za sebou.. uff.. a aké to bolo? SUPER!!! :-)

Ale vezmime to pekne poporiadku a rovno zhrňme aj to, čo vysielaniu predchádzalo. V júni 2011 sme dorazili po pražskom castingu na natáčanie relácie ČT Deň D. Hodinu sme v brnenskom štúdiu pred kamerami čiastočne pripravení a čiastočne prekvapení diskutovali s investormi o ich možnej investícii do nášho vtedy ročného projektu Mixit. Viac o našom napätom očakávaní si môžete prečítať TU.

Uplynul celý ďalší rok, my priebežne premietame, aká to asi „podívaná“, čo sa bude diať po odvysielaní. Prišiel Deň D, Hodina H a síce 25.7.2012. My sme paradoxne práve dorazili do ubytovne Českej televízie v Ostrave, aby sme boli 5:30 ráno nastúpení s poriadnymi vakmi pod očami na 1., 2., a 3. živý vstup v Dobrom ráne s Českou televíziou. Televízor teda o 21:50 pustený, my každý na svojom lôžku, znelka, predstavenie projektu, prvé výkriky emócií, prvý raňajkový projekt tohto dielu. Ďalšie 2 prezentácie len neprítomné čumenie , občas niekoho z nás napadlo, čo asi zaznie a čo nie.

...a potom to prišlo! Predstavili sme nás aj Mixit, vyložili na stôl svoju ponuku, uvoľnená konfrontácia s investormi, padli ponuky (rozdielne od tej našej), my sme si zobrali čas na rozmyslenie a nakoniec sa s investormi v dobrom a bohužiaľ bez ďalšej spolupráce rozišli. Dôvodov bolo viac, jedným z hlavných napríklad to, že sme nesúhlasili s predajom výroby externým subjektom a venovať sa len obchodu a marketingu. Aj rok po natáčaní si stále stojíme za tým, že vlastná výroba je veľká časť pridanej hodnoty celého Mixit. Bodkou bolo naše zhrnutie v zákulisí za doprovodu hudby ako v Pošte pre teba ( :-) ), drobné vyjadrenia investorov „mimo kameru“ a koniec. V duchu sme poďakovali režisérovi a strihačom za to, ako dobre pre nás ich dielo dopadlo a nahlas sme si vydýchli.

Čo bude nasledovať, sme si len predstavovali. Na našom facebooku začal strmo stúpať počet fanúšikov z vtedajších 8500 a objavovali sa prvé dotazy ohľadom aktuálnej nedostupnosti našich stránok. Nejdú pod náporom návštevnosti? Zlý sen sa stal skutočnosťou a my sme sa rýchlo vrátili nohami na zem :-) ...hnev na nášho programátora alebo prevádzkovateľa hostingu bol zbytočný, nadávali sme medzi telefónnymi hovormi hlavne sebe. Na skok v návštevnosti sme boli upozornení už pri natáčaní od štábu, opatrenia ale aj tak zďaleka nezodpovedali hrozbe a mohli sme len odhadovať, akej návštevnosti bolo možné v ten večer dosiahnuť.

Aký bol teda výsledný efekt?

- ponuka prišla od cca 20 investorov rozličných zameraní a možností, suverénne najznámejšou postavou bol Ruda z Ostravy :-)

- prišlo okolo 500 mailov plných pochvál, nápadov, podpory, palcov hore atď., to nám urobilo asi najväčšiu radosť a spôsobilo našu niekoľkodennú eufóriu

- na druhý deň nás jedna slečna spoznala v jednom obchodnom centre v Olomouci :-)

- v deň odvysielania stúpla návštevnosť „len“ na päťnásobok (bohužiaľ vďaka hodinovému výpadku webu)

Graf návštevnosti v deň vysielania.

- deň po odvysielaní bola návštevnosť 12 vyššia, už o 8 ráno 4x väčšia ako obvykle za celý deň

- aj 3 týždne po odvysielaní sa drží návštevnosť webu skoro na dvojnásobku

- ako stúpalo vyhľadávanie slova Mixit v ČR môžeme vidieť na grafe

Mesačné nárasty hľadanosti slova Mixit.

- objem objednávok v deň vysielania takmer nevybočuje (hádajme prečo :-) )

Objem objednávok pred, v deň a po natáčaní..

- deň po odvysielaní bola hodnota objednávok na rekordnom sedemnásobku súčasného bežného dňa

- 3 týždne po odvysielaní je stále hodnota objednávok na dvojnásobku obdobia pred vysielaním (takže toho máme vo výrobe plné okuliare a skokový nárast objednávok spôsobil i nutnosť rastu kapacít, skrátka žiadna sranda :-))

- počet fanúšikov na našom facebooku stúpol za posledné 3 týždne o 25%

A ako sa to hýbalo na Facebooku?

A zhrnutie na záver? Účasť v Dni D bola aj napriek tomu, že sa nám nepodarilo presvedčiť žiadneho z investorov priblížiť sa našim podmienkam spolupráce, jedným z najzásadnejších a asi aj najlepších rozhodnutí. Podarilo sa nám podtrhnúť náš záujem na vlastnej výrobe, ktorá síce podľa pána Rostocka zvyšuje kapitálovú náročnosť na prevádzku, ale zároveň umožňuje dohľad nad kvalitou dodávateľa a flexibilitu procesu výroby.
 

Späť na všetky články

0 Komentárov k článku Deň D a pár dní potom


Komentár

0 Košík Hore