Vážení zákazníci, mixujeme pre vás na plné obrátky a objednávky zvládame odosielať v bežnom termíne. Je skvelý čas nakúpiť darčeky pohodlne a bez stresu. :-) 

Zle sa vám mixuje? Niečo nefunguje? Skúste si prosím Mixit pustiť napríklad v prehliadači Edge, my to zatiaľ opravíme. Ospravedlňujeme sa!

Martin a Tomáš založili úspešný biznis už na výške: Na začiatku robili všetko sami, dnes majú až 50 brigádnikov

Zdroj: hashtag.zoznam.sk 2. 10.


Príbeh Mixitu sa začal písať v roku 2009. Vtedy to bol len nápad, ktorý sa zrodil v hlavách dvoch kamarátov a spolužiakov z vysokej školy Martina Wallnera a Tomáša Hubera. Ako oni dvaja spomínajú na začiatky značky, na ktorej produktoch si dnes pochutnáva stále viac ľudí?

Možnosť namiešať si svoje vlastné müsli bola veľkým lákadlom, prvé objednávky tak na seba nenechali dlho čakať. „Začínali sme sami dvaja, jeden mixoval produkty, druhý balil objednávky,” spomína Martin Wallner. „Že by sme mali na výrobnom systéme trošku zamakať, nám došlo počas prvých Vianoc. Objednávky sa na nás valili zo všetkých strán a my sme absolútne nestíhali,” priznáva druhý z otcov zakladateľov, Tomáš Huber. Dnes je situácia úplne iná, majú už viac ako 50 brigádnikov a dva stroje na mixovanie, ktoré zaberú celú výrobnú halu. Za deň tak dokážu vyrobiť aj 3000 balení.

Za deň už dokážu v Mixite vyrobiť aj 3000 balení (Zdroj: Mixit)

Poďme späť k začiatkom. Hoci si Martin s Tomášom na plán s Mixitom takmer okamžite ťapli, mesiace zabralo hľadanie tých správnych dodávateľov, zháňanie grafika, tvorba obrázkových tubusov a vytvorenie webu. Dôležité bolo aj budovanie vzťahu so zákazníkmi. Tých bavila okrem možnosti namixovať si svoje vlastné müsli taktiež nevšedná komunikácia a pútavá grafika. „Podarilo sa nám zákazníkov zaujať a pretože pre nás boli vždy na prvom mieste, radi sa k nám vracali. To bol asi najväčší úspech hneď na začiatku a sme za to neskutočne vďační,“ spomína Tomáš Huber.

Martin s Tomášom sa zhodli na tom, že projekt si chcú vymýšľať a viesť po svojom bez cudzích investorov. Posúďte, či sa im to vyplatilo. Za prvých desať rokov zvládli priniesť na trh novú značku, ktorú si zákazníci zamilovali. Neustále rozširujú sortiment. Z raňajkových mixov ku chrumkavému, mrazom sušenému ovociu, tyčinkám Mixitkám, proteínovým kašiam, Mixit drinkom a obľúbeným Mixitellám. Naposledy sa ponuka rozrástla o ovocné džemy (jamy), “smoothie bowls” a množstvo dobrôt obsahujúcich slaný karamel, ktoré sa na Mixit stávajú hitom hneď od ich spustenia. Sú samozrejme, tak ako i všetky ostatné Mixit produkty, bez palmového oleja.

Dnes je už Mixit na takej úrovni, že môže a aj pomáha tam, kde je to potrebné. Napríklad rôznym charitatívnym organizáciám cez Mixuj dobré skutky . A v poslednej dobe je to práve v súvislosti s pandémiou. Lekárom a ostatným zdravotníckym pracovníkom na Slovensku a v Česku už dodali energiu desaťtisíce Mixit produktov. Cesta od nápadu až k súčasnému stavu nebola jednoduchá, ale ako vysvetľuje Martin Wallner: “Hlavné vždy bolo svojmu projektu veriť.” A dodáva: “My sme od začiatku mali veľmi silnú podporu zákazníkov, ktorí Mixit milovali, takže k pochybnostiam nebol dôvod.”

0 Košík Hore